Sunday, March 1, 2009

sesi perkenalan

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat hadirin dan hadirat yang melayari blog saya yang tidak berapa indah ini.cukup lah sekadar untuk hadirin dan hadirat sekalian unutk berkongsi pendapat dalam blog saya ini........Terlebih dahulu ingin saya perkenalkan siapakah saya..
k.,,nama saya Nur hidayah bte Harun.asal dari tampin n.9.saya adalah anak ke 7 dari 7 orang adik beradik.saya cuma ada 6 orang kakak.mereka semua dah berkeluarga.tinggal saya seorang yang belum berumah tangga.Kini saya hanya ada ibu tempat mengadu.arwah ayah telah 11 tahun meninggal dunia...arwah ayah meninggal sejak saya berumur 13 tahun.kini umur saya dah pun genap 25 tahun.(1/3/84).hehe..Sebelum saya masuk belajar di kolej ni saya bekerja untuk cari pengalaman.Sejak lepas SPM lagi saya dah mula bekerja.Tetapi alhamdulillah saya telah diberi petunjuk dari allah dan telah diberi peluang olehNya untuk menimba ilmu di kolej ini.Dapat lah saya merasa bergelar sebagai seorang pelajar walaupun hanya di kolej.Berkenaan dengan kos yang saya ambil insyaallah jika saya berjaya mudah lah untuk saya mencari npekerjaan yang tetap bila habis balajar nanti...walaupun saya telah berusia 25 tahun,ia bukan lah penghalang untuk saya sama-sama berjaya seperti anak muda lain.apa yang penting adalah usaha..dengan itu pada hadirin hadirat yang melayari blog ini sama-samalah mendoakan kejayaan saya ya........amin.Sekian dahulu dari saya.gadis manje........wassalam.....

No comments:

Post a Comment